Harjumaal Luigel lõikuvad Tallinna ringtee ning Tallinn-Rapla-Türi maantee. Suur liikluskoormus (2010. aastal ligi 8500 autot ööpäevas) põhjustas tipptundide ajal vanal fooridega reguleeritud ristmikul liiklusseisakuid. Luige ristmiku tehnilise projekti koostanud AS K-Projekt ning OÜ Järelpinge Inseneribüroo planeerisid eritasandilise liiklussõlme ehitamist, et muuta liiklusvooge sujuvamaks ja ohutumaks.
7. septembril 2011 sõlmis Maanteeamet lepingu rekonstrueerimistööde teostamiseks aktsiaseltsidega Nordecon ja Järva Teed. Tallinn-Rapla-Türi maanteele ehitati kaks ringristmikku ja Tallinna ringteed ületav liiklus suunati üle viadukti. Tallinna ringtee lõik selles piirkonnas ehitati kaasaegseks neljarajaliseks (2+2) eraldusribaga maanteeks. Sama projektiga ehitati välja piirkonna kogumisteede ning kergliiklusteede võrgustik, sealhulgas viadukt jalakäijatele ja jalgratturitele üle Tallinna ringtee. Rajati 1650 meetrit kolme meetri kõrgust müratõkkeseina ja 1850 meetri ulatuses metsloomatara.
Objekt valmis ennetähtaegselt, esimesed sõiduautod ületasid Tallinn-Rapla-Türi maantee viadukti 4. jaanuaril 2012 kell 11 hommikul.